Reklamácie, výmena a vrátenie tovaru

V prípade potreby nás kontaktujte – naša zákaznícka podpora je Vám k dispozícii každý pracovný deň od 9:00 do 17:00 hod.

Reklamácia

Potrebujete tovar reklamovať?

Záručná lehota je zákonom stanovená na 24 mesiacov, u nášho tovaru slúži daňový doklad (faktúra) zároveň ako záručný list. Reklamácie sa nevzťahujú na vady spôsobené nesprávnym použitím a bežným opotrebením alebo nezodpovedajúcim spôsobom. Zákazník je povinný uplatniť reklamáciu ihneď po vzniku vady. Reklamáciu budeme posudzovať v súlade s pokynmi stanovenými výrobcom tovaru alebo jeho zástupcom. Maximálna doba vybavenia reklamácie je zákonom stanovená na 30 dní, ale snažíme sa všetko maximálne urýchliť.

Ako postupovať pri reklamácii:

  •  Vyplňte reklamačný formulár, ktorý nájdete v objednávke alebo si ho stiahnite tu a pridajte do balíku spolu s tovarom.
  • Priložte kópiu daňového dokladu (faktúry).
  • Balík pošlite doporučene na adresu:
    Mahalo
    OD Herkules
    Strojárska 5
    069 01  Snina
  • Balík neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá.
  • Dopravu tovaru od zákazníka hradí vždy zákazník. V prípade uznania reklamácie vám bude poštovné uhradené.

Stiahnite si reklamačný formulár.

Výmena tovaru

Ak Vám nesedí veľkosť a želáte si ju vymeniť, môžete tovar vrátiť a my vám pošleme inú veľkosť, pokiaľ je stále na sklade.

Ako postupovať pri výmene:

  • Presvedčte sa na našej webovej stránke či danú veľkosť z objednaného tovaru na výmenu máme na sklade.
  • Ak máme vašu veľkosť na sklade, prosím pošlite nám žiadosť o výmenu tovaru na info@mahalo.sk  alebo nám zavolajte +421 908 703 642 by sme vám tovar rezervovali a nemuseli ste sa báť, že sa vypredá.
  • V prípade výmeny nesmie tovar javiť známky opotrebenia, musí byť v originálnom obale so všetkými etiketami od výrobcu.
  • Vyplňte reklamačný formulár, ktorý nájdete v objednávke alebo si ho stiahnite tu a pridajte do balíku spolu s tovarom.
  • Priložte kópiu daňového dokladu (faktúry).
  • Balík pošlite doporučene na adresu:
    Mahalo
    OD Herkules
    Strojárska 5
    069 01  Snina
  • Zásielku odošlite do 60 dní od prevzatia tovaru.
  • Balík neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá.
  • Dopravu tovaru od zákazníka hradí vždy zákazník.

Stiahnite si formulár pre výmenu tovaru.

Vrátenie tovaru

Ak vám zakúpený tovar nevyhovuje, môžete ho vrátiť a my vám vrátime peniaze. V prípade vrátenia celej objednávky vám pošleme aj čiastku za poštovné, ak bolo v pôvodnej objednávke hradené. Lehotu na vrátenie sme predĺžili na 60 dní. Máte tak dostatok času si oblečenie a doplnky vyskúšať a nákup premyslieť.

Ako postupovať pri vrátení:

  • V prípade vrátenia nesmie tovar javiť známky opotrebenia, musí byť v originálnom obale so všetkými etiketami od výrobcu.
  • Vyplňte reklamačný formulár, ktorý nájdete v objednávke alebo si ho stiahnite tu a pridajte do balíku spolu s tovarom.
  • Priložte kópiu daňového dokladu (faktúry).
  • Balík pošlite doporučene na adresu:
    Mahalo
    OD Herkules
    Strojárska 5
    069 01 Snina
  • Zásielku odošlite do 60tich dní od prevzatia tovaru.
  • Balík neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá.
  • Dopravu tovaru od zákazníka hradí vždy zákazník.

Stiahnite si formulár pre vrátenie objednávky.