Reklamácie, výmena a vrátenie tovaru
V prípade potreby nás kontaktujte – naša zákaznícka podpora je Vám k dispozícii každý pracovný deň od 9:00 do 17:00 hod.
V prípade potreby nás kontaktujte – naša zákaznícka podpora je Vám k dispozícii každý pracovný deň od 9:00 do 17:00 hod.
Potrebujete tovar reklamovať?
Záručná lehota je zákonom stanovená na 24 mesiacov, u nášho tovaru slúži daňový doklad (faktúra) zároveň ako záručný list. Reklamácie sa nevzťahujú na vady spôsobené nesprávnym použitím a bežným opotrebením alebo nezodpovedajúcim spôsobom. Zákazník je povinný uplatniť reklamáciu ihneď po vzniku vady. Reklamáciu budeme posudzovať v súlade s pokynmi stanovenými výrobcom tovaru alebo jeho zástupcom. Maximálna doba vybavenia reklamácie je zákonom stanovená na 30 dní, ale snažíme sa všetko maximálne urýchliť.
Ako postupovať pri reklamácii:
Stiahnite si reklamačný formulár.
Ak Vám nesedí veľkosť a želáte si ju vymeniť, môžete tovar vrátiť a my vám pošleme inú veľkosť, pokiaľ je stále na sklade.
Ako postupovať pri výmene:
Stiahnite si formulár pre výmenu tovaru.
Ak vám zakúpený tovar nevyhovuje, môžete ho vrátiť a my vám vrátime peniaze. V prípade vrátenia celej objednávky vám pošleme aj čiastku za poštovné, ak bolo v pôvodnej objednávke hradené. Lehotu na vrátenie sme predĺžili na 60 dní. Máte tak dostatok času si oblečenie a doplnky vyskúšať a nákup premyslieť.
Ako postupovať pri vrátení:
Stiahnite si formulár pre vrátenie objednávky.